Vracení zboží
Občas se stane, že něco nesedne tak, jak by mělo. Snadno to vyřešíme - u nás zakoupené zboží můžete vrátit nebo vyměnit za jiné. Níže přikládáme odpovědi na často kladené otázky:
1. Mohu vyměnit zakoupené zboží?
Pokud se stane, že Vám zboží střihem či velikostí nevyhovuje, budeme rádi, když Vám ho k Vaší spokojenosti budeme moci vyměnit za to správné. Nenošené a nepoškozené zboží můžete vyměnit do 14 dnů od zakoupení. Pro snadnou výměnu zboží nás prosím kontaktuje s číslem objednávky co nejdříve na email infoplove@gmail.com a vyčkejte na potvrzení z naší strany.
Následně odešlete původní nevyhovující produkt jako zpětnou zásilku. Stačí Váš balíček přinést na nejbližší pobočku Zásilkovny a nahlásit tento kód pro zpětné zásilky: 97093972 není třeba dále nic vyplňovat. Ihned po přijetí Vaší zpětné zásilky Vám odešleme nový produkt. Zboží je možné vyměnit také osobně v Showroomu na adrese Klimentská 3 Praha 1. Otevřeno máme pondělí-sobota 11-19.
Pokud se stane, že zboží, které chcete získat, již není dostupné v požadované velikosti, je možné jej vyměnit za jiný produkt (a to i produkt v jiné hodnotě). V případě výměny za zboží v jiné hodnotě Vám bude vrácen přeplatek nebo bude potřeba doplatit zbývající částku dle pokynů, které v takovém případě obdržíte. Pokud nemáte zájem o výměnu zboží za jiné, vrátíme Vám peníze. Platbu odešleme na Vámi uvedené číslo účtu ihned po obdržení Vámi zaslané zpětné zásilky.
2. Mohu vrátit zakoupení zboží?
Pokud zboží nesedí, jak by mělo, prosím kontaktuje nás s číslem objednávky co nejdříve na email infoplove@gmail.com a vyčkejte na potvrzení z naší strany. Pro snadné vrácení zboží je nutné nejdříve uhradit poplatek zpětnou zásilku: https://plove.cz/products/zpetna-zasilka a pak zboží přinést na nejbližší pobočku Zásilkovny kde nahlásíte kód pro odeslání zpětné zásilky 97093972 není třeba dále nic vyplňovat. Ihned po přijetí Vaší zpětné zásilky bude objednávka stornována a platba za zakoupené zboží Vám bude vrácena v plné výši. Zboží je možné vrátit také osobně a bez poplatku za poštovné v Showroomu na adrese Klimentská 3 Praha 1. Otevřeno máme po-so 11-19.
3. Mohu zboží reklamovat?
Na reklamaci zboží máte samozřejmě nárok a lze tak učinit do 30 dnů od jeho obdržení. Pokud se stane, že se z různého důvodu netrefíte do správného typu produktu a přejete si jej vrátit, informuje nás o tom co nejdříve na emailu infoplove@gmail.com. Budeme samozřejmě rádi za uvedení důvodu vracení. Zároveň prosíme o přiložení čísla účtu, na které chcete platbu vrátit. Zboží zašlete zpět pomocí uvedeného kódu pro zpětné zásilky a vyčkejte na e-mail z naší strany, v němž Vám potvrdíme přijetí zboží a odeslání platby na Váš účet.Zboží, které jste u nás zakoupili můžete přijít reklamovat s platnou účtenkou v zákonem stanoveného lhůtě 2 let. Produkt prohlédneme a posoudíme, zda se jedná o vadu, kterou je možno reklamovat. Bude-li reklamace uznána dostanete zboží opravené nebo vyměněné za nový kus. Reklamaci vyřizujeme do 30 dní.
Podmínky reklamace
- k reklamaci přijímáme pouze čisté a nenošené zboží v původním stavu
- k reklamaci je nutné prokázat nákup u nás, například doložit originálem nebo kopii dokladu o nákupu zboží
- reklamace se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením a nesprávným použitím/údržbou
- reklamaci je nutné uplatnit neprodleně po vzniku vady
- reklamovat zboží můžete až 24 měsíců od jeho zakoupení. Po uplynutí zákonem stanovené záruční lhůty můžeme mnoho vad zboží řešit odbornou opravou, která stojí 100,–Kč.
Na vše týkající se výběru, objednávání a dodání zboží z našeho e-shopu se nás můžete kdykoliv zeptat prostřednictvím e-mailové adresy infoplove@gmail.com nebo na tel. čísle +420 608 010 884.